تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه فیلمبرداری «مصائب شیرین ۲» در آبان ماه

ادامه فیلمبرداری «مصائب شیرین ۲» در آبان ماهعلیرضا داودنژاد تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت «مصائب شیرین ۲» گفت: بر اساس محتوای فیلمنامه منتظرم هوا کاملا سرد شود و سرمایی فراگیر بوجود آید تا ادامه فیلمبرداری را انجام دهیم که فکر می‌کنم آبان ماه این اتفاق رخ دهد.

لازم به ذکر است؛ تهیه کنندگی و کارگردانی «مصائب شیرین ۲» بر عهده علیرضا داودنژاد است و فیلمبرداری بخش خارج آن در کشور انگلیس بود.

نیکی کریمی، ترلان پروانه، رضا داود‌نژاد و... بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فیلم «مصائب شیرین ۲»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه فیلمبرداری «مصائب شیرین ۲» در آبان ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..