تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انگشت رباتیکی که کارهای شما را انجام می‌دهد +فیلم

انگشت رباتیکی که کارهای شما را انجام می‌دهد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ربات‌ها مدت زمان زیادی است که وارد زندگی ما انسان‌ها شده اند و می‌توان گفت که در عصر حاضر زندگی بدون آن‌ها برای ما سخت شده است. این ربات‌ها از کارهای کوچک خانگی تا کارهای بزرگ صنعتی را طبق برنامه‌ای که به آن‌ها داده می‌شود انجام می‌دهند. برای اثبات مهم بودن حضور این ربات‌‌ها در زندگی ما لازم نیست آن‌ها کارهای بزرگی انجام دهند. گاهی آن‌ها کارهای بسیار ساده‌ای را انجام می‌دهند که ما در زندگی روزمره خود این کارها را انجام می‌دهیم. برای مثال رباتی که در این خبر به آن می‌پردازیم از این دسته است.

شاید برای شما پیش آمده باشد که روی تخت دراز کشیده و در حال کتاب خواندن باشید و پس از آن بخواهید بخوابید اما مجبور باشید برای خاموش کردن لامپ از جای گرمتان بلند شوید. احتمالا همیشه آرزوی دستگاهی را می‌کردید که این کار را برای شما انجام دهد.

خب باید بگوییم که این آرزو حالا به حقیقت مبدل شده است. این دستگاهی انگشت رباتیک بی سیم است که می‌تواند کلیدهای خانه شما را به جای شما فشار دهد. نام این دستگاه Microbot Push است. Micrbot push توسط یه چسب فومی به محل مورد نظر متصل می‌شود.

طرز کار این دستگاه به این گونه است که شما نرم‌افزاری را در تلفن‌هوشمند خود نصب می‌کنید که به وسیله آن توانایی کنترل این انگشت رباتیک را دارید. شما به وسیله این دستگاه می‌توانید از راه دور چراغ اتاق خواب خود را خاموش کنید یا دکمه قهوه سازتان را بفشارید. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا کم‌تر از انرژی خود استفاده کنید.

در ادامه فیلمی از این ربات کارآمد ساده را مشاهده می‌کنید: 

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

انگشت رباتیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انگشت رباتیکی که کارهای شما را انجام می‌دهد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..