تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بنر جنجالی در اردبیل دردسرساز شد!

به گزارش شمانیوز: چندی پیش تولید محتوای بنر تقدیر و تشکر از عملکرد شهرداری خلخال از جانب تعدادی از کارشناسان، متخصصین و پزشکان خلخال که در یکی از خیابان های اصلی این شهر و در معرض عموم نصب شده بود با اعتراض شدید سازمان نظام پزشکی خلخال مواجه گردید که بعد از کش و قوس هایی جعلی بودن بنر شهرداری اثبات شد.

سازمان نظام پزشکی خلخال بعد از اطلاع از وضعیت پیش آمده بی اطلاعی و آگاهی نداشتن از نصب بنری با چنین محتوایی را اعلام کرد که به دنبال انتقاد سازمان نظام پزشکی و پیگیری و سیر مراحل مشخص شد که نصب بنر تقدیر و تشکر از شهرداری خلخال از سوی فردی غیرسازمانی تقاضا شده است.

محور و بحث چالشی بنر نصب شده با عنوان کسب رتبه ممتاز در شاخص بهداشت محیطی و شهری بود که رئیس بهداشت محیط و دانشکده علوم پزشکی خلخال این موضوع را به رد و تکذیب و نسبت به عملکرد شهرداری خلخال در موضوع مطرحه انتقاد کرد.

احمد مختارپور، رئیس سازمان نظام پزشکی خلخال در این خصوص گفت: شهرداری خلخال بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از سازمان نظام پزشکی خلخال اقدام به نصب این بنر در پارک بازنشستگان این شهر کرده و محتوای این بنر هیچ ارتباطی با پزشکان این سازمان ندارد و این سازمان در قبول متن و محتوای آن تردید دارد.

به گفته وی گرچه عملکرد شهرداری خلخال در برخی مباحث شهری همچون جدول کشی، آسفالت معابر قابل قبول است، اما به هیچ عنوان نمی توان پذیرفت که به حق خود از زبان جامعه ای خاص در شهر بنر تقدیر و تشکر نصب شود و این موضوع سبب ایجاد شبهه و تردیداتی می شود.

علی ملکی، رئیس بهداشت محیط و کار دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه شهر خلخال از شاخصه های بهداشت شهری و محیط شهری به دور است اظهار داشت: در این زمینه متولی اصلی شهرداری خلخال بوده که متاسفانه شاهد هستیم که عملکرد این نهاد در بحث شاخص بهداشت شهری بسیار ضعیف است.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان خلخال به صورت مکرر از جمع آوری زباله شهری انتقاد دارند که بحث دفع زباله در این خصوص نیز موضوعی جدا و حائز اهمیت است که در این زمینه نیز اهالی شهر از شیوه سوزاندن زباله در سایت دفع زباله شهری گله مندند.

منبع: نوداد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بنر جنجالی در اردبیل دردسرساز شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..