تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8سال زندان به خاطر دعوای 2 زن

سلامت نیوز:مرد زندانی که از 8 سال قبل به اتهام قتل در زندان به سر می‌برد صبح دیروز با درخواست تعیین تکلیف برای پرونده‌اش به دادگاه کیفری تهران منتقل شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایران ،رسیدگی به این پرونده از سال 89 در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماجرا از جایی شروع شد که دو زن همسایه سر موضوعی با یکدیگر دعوایشان شد. وقتی شوهر یکی از آنها درجریان این درگیری قرار گرفت به خانه زن همسایه رفت و با شوهر او درگیر شد طولی نکشید که چند نفر از ساکنان ساختمان هم که از اقوام آنها بودند به هواخواهی از همسایه خود وارد نزاع شدند. فریبرز که بشدت از هجوم همسایه‌ها ترسیده بود به زیرزمین رفت و با برداشتن چاقو ضربه‌ای به گردن مرد جوان زد. پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی جان باخت.

فریبرز به اتهام قتل عمد دستگیر شد ودر همان بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد. وی پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد اما خانواده مقتول خیلی زود او را بخشیدند و بدین ترتیب از چوبه دار رهایی یافت. این متهم پس از 8 سال زندان با تقاضای اعمال ماده 429 قانون مجازات اسلامی درخواست تعیین تکلیف برای پرونده‌اش کرد. صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد اما اولیای دم در جایگاه ایستادند و گفتند او باید دیه‌اش را کامل پرداخت کند. با توجه به درخواست اولیای دم قضات برای صدور حکم و تعیین تکلیف متهم وارد شور شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8سال زندان به خاطر دعوای 2 زن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..