تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه اینترنتی پرسش و پاسخ سازمان تأمین اجتماعی شروع به کار کرد

به منظور افزایش ظرفیت پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی و برقراری ارتباط این سازمان با جامعه بزرگ مخاطبان از طریق کانال های ارتباطی مختلف، سامانه اینترنتی پرسش و پاسخ سازمان تأمین اجتماعی آغاز به کار کرد.

به گزارش شمانیوز: سامانه پرسش و پاسخ سازمان تأمین اجتماعی در سایت رسمی این سازمان از طریق لینک https://www.tamin.ir/html/item/39 در دسترس قرار دارد.

بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و تمامی مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی می توانند از طریق این سامانه سوالات خود را مطرح کنند. همچنین در این سامانه بخش سوالات رایج برای تسهیل پاسخگویی بازدید کنندگان ایجاد شده است.

امکان ثبت شکایت و بیان دیدگاه ها نیز در این سامانه وجود دارد.

منبع: روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه اینترنتی پرسش و پاسخ سازمان تأمین اجتماعی شروع به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..