تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لسترسیتی به دنبال جذب ستاره گلزن رقیب پرسپولیس

یک روزنامه قطری از تمایل باشگاه لسترسیتی برای جذب بغداد بونجاح مهاجم تیم السد خبر داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الشرق قطر از تمایل باشگاه لسترسیتی انگلیس برای جذب بغداد بونجاح مهاجم الجزایری تیم السد قطر خبر داد. گفته می شود درخشش بونجاح در لیگ ستارگان قطر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه باشگاه انگلیسی قرار گرفته است و آنها قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

بونجاح پیش از این نیز مورد توجه چند باشگاه مطرح دیگر از جمله  لیون فرانسه قرار گرفته بود.

تیم السد قطر حریف تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید و بازی برگشت روز اول آبان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران تغییر ساعت دیدار برگشت پرسپولیس و الدحیل قطر

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر

انتهای پیام/

بونجاح راهی لسترسیتی می شود؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لسترسیتی به دنبال جذب ستاره گلزن رقیب پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..