تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صیادمنش: برای حضور در بازی های استقلال آماده ام

صیادمنش: برای حضور در بازی هی استقلال آماده امبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اللهیار صیاد منش مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید در جمع خبرنگاران در مورد شرایط اردوی آماده سازی تیم امید که امروز آخرین جلسه تمرینی آن برگزار شد گفت: اردوی آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و میزان بهبود عملکرد و پیشرفت بازیکنان نسبت اردو های قبلی بیشتر بود. در این تعطیلات لیگ این فرصت را بدست آوردیم که در تمرینات تیم ملی فوتبال امید  آمادگی خود را حفظ کنیم و برای حضور در تیم های باشگاهی خودمان شرایط خوبی داشته باشیم.

او در مورد اینکه آیا تیم ملی امید برای صعود به بازی های المپیک 2020 توکیو آماده است یا خیر گفت: تا بازی های مقدماتی المپیک زمان باقی مانده است و تا آن موقع تیم ملی امید به بهترین شرایط خود خواهد رسید و امیدواریم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

صیادمنش در مورد قرار گرفتن جزو 60 استعداد جوان دنیای فوتبال که در نظرسنجی روزنامه گاردین اعلام شده بود اینکه می گویند از چن تیم دیگر پیشنهاد دارد گفت:خوشحال شدم که در بین آن 60 نفر قرار گرفتم. می کویند از چند تیم پیشنهاد دارم

او در مورد شرایطش در تیم استقلال و اینکه توانسته جزو نفرات تاثیر گذار این تیم باشد گفت:من تمام تلاش خودم را می کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم اما در آخر این سرمربی است که نظر می دهد و او هر تصمیمی بگیرد به آن احترام خواهم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید در پژوهشگاه نفت

تاج:امکانات مرکز ملی متعلق به همه تیم های ملی است

کی‌روش: تیم ملی باید دلیل اتحاد و همبستگی باشد/ کسی که نیاز به زمین و امکانات دارد باید بجنگد

انتهای پیام/

صحبتهای اللهیار صیادمنش در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صیادمنش: برای حضور در بازی های استقلال آماده ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..