تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاریاس: ایران تیم بزرگ و خوبی است / نتیجه گرفتن مقابل آرژانتین و برزیل سخت است

فاریاس: ایران تیم بزرگ و خوبی است / نتیجه گرفتن مقابل آرژانتین و برزیل سخت استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  فاریاس سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی در نشست خبری پیش از بازی دوستانه مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:  بازی با ایران عالی و حالب است چراکه ۲ تیم با سبک مختلف از قاره های مختلف در آن به میدان می روند. ایران تیم بزرگ و خوبی است که مربی آن هفت سال در این تیم حضور دارد و عملکرد خوبی ارائه کرده است. در جام جهانی هم عملکرد خوبی به ویژه در کارهای دفاعی داشت.

نتیجه گرفتن در مقابل تیم های بزرگی مانتد برزیل، آرژانتین، شیلی و اروگوئه سخت است

بولیوی از آمریکای جنوبی به ایران امده است که سبک متفاوتی از آسیا دارد. تیم های قوی در این کنفدراسیون حضور دارند و نحوه حصور تیم ها در جام جهانی از آسیا متفاوت است. نتیجه گرفتن در مقابل تیم های بزرگی مانتد برزیل، آرژانتین، شیلی و اروگوئه سخت است اما ما تلاش می کنیم مانند ایران به روند آماده سازی خود ادامه دهیم.

در واقع مسابقه عالی برای هر ۲ تیم است. برخی بازیکنان تیم من جوان هستند و فرصت خوبی است تا در این بازی کسب تجربه کرده و خود را نشان دهند.

خوشحالیم با ایران بازی می کنیم

درمورد اینکه آیا بولیوی با تیم کامل به ایران آمده است، توضیح داد: بازیکنان خوبی داریم که از لحاظ آمادگی تکنیک و پاسکاری خوب عمل می کنند‌ ایران هم از لحاظ تاکتیک و شرایط روحی تیم خوبی است که جزء تیم های برتر آسیا محسوب می شود. خوشحالیم با ایران بازی می کنیم. برای رقابت های انتخابی جام جهانی در سطح ارتفاع بالا بولیوی بازی می کنیم و می خواهیم تیممان را به شرایط دیگری هم عادت دهیم. با توجه به بعد مسافتی که تا ایران داریم سعی داریم بازیکنانمان را به شرایط بازی در آب و هوای مختلف وفق دهیم.

درباره شانس قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا گفت: ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار داشت و با تیم های اسپانیا و پرتغال هم گروه بود اما عملکرد خوبی از لحاظ تاکیتکی داشت. ماه قبل در لندن جام جهانی را آنالیز کردیم و کی روش هم در آنجا حاضر بود. عملکرد ایران در جام جهانی خوب بود و با تاکتیک و استراتژی که دارد می تواند در جام ملتها هم موفق باشد. ایران  با ادامه همکاری با کی روش  و در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت شانس خوبی برای قهرمانی جام ملتهای آسیا دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی درباره چهره جوانش و اینکه چرا ایران را به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب کرده است، گفت: از اینکه می گویید چهره من جوان است تشکر می کنم من ۴۵ ساله ام اما چهره ام جوان است. شش سال سابقه مربیگری در کشورم ونزوئلا، مسابقات کوپا آمه ریکا، مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی با ونزوئلا، انتخابی جام جهانی زیر ۲۰ سال مصر و جام جهانی با ونزوئلا هم حاضر بودم. سوپرلیگ هند، جام لیبرتادورس و لیگ پاراگوئه هم در کارنامه است.

الان هم مربی تیم استرونگست بولیوی و تیم ملی بولیوی هستم و در ماه دسامبر پس از اتمام قراردادم با استرونگست به صورت کامل در تیم بولیوی کار می کنم. ۲۵سال در فوتبال تجربه دارم و ۱۷۰ مسابقه بین المللی هم تجربه کرده ام که ۱۹ بازی ان بین المللی بوده است.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان تمرین تیم ملی بولیوی

تاج:امکانات مرکز ملی متعلق به همه تیم های ملی است

کی‌روش: تیم ملی باید دلیل اتحاد و همبستگی باشد/ کسی که نیاز به زمین و امکانات دارد باید بجنگد

تیم ملی فوتبال ایران- بولیوی/ پشت کوهی ها نخستین میهمان شاگردان کی روش در ورزشکاه آزادی

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاریاس: ایران تیم بزرگ و خوبی است / نتیجه گرفتن مقابل آرژانتین و برزیل سخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..