تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: جام حذفی برای جوان‌ها فرصت خوبی است

۷۸۴۷۱۶

۸۸ بازدید

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بشار به عشق مادرش و هواداران برمی‌گردد و به پرسپولیس کمک می‌کند.

خبرگزاری میزان: مصطفی قنبرپور در مورد آخرین وضعیت امید عالیشاه و محسن ربیع‌خواه اظهار داشت: عالیشاه در تمرینات حضور دارد و شاید به بازی با السد برسد،‌ ربیع‌خواه هم مشکل مصدومیت ندارد و با صلاحدید برانکو می‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

وی در خصوص اینکه آیا بشار رسن بعد از درگذشت مادرش می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، گفت: خب فشار روحی زیادی به بشار آمده اما فکر می‌کنم به عشق مادرش و هواداران برمی‌گردد و به پرسپولیس کمک می‌کند. هواداران و بازیکنان ما هم بشار را تنها نمی‌گذارند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی پنج‌شنبه این تیم مقابل نود ارومیه در جام حذفی، خاطرنشان کرد: این بازی فرصت خوبی برای جوان‌های ما است که در صورت صلاحدید برانکو خودشان را نشان بدهند. ما جوان‌های خوبی داریم که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: جام حذفی برای جوان‌ها فرصت خوبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..