تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استیلی خواهان بازی با تیم کی‌روش شد

۷۸۴۷۰۸

۱۰۲۶ بازدید

بعداز چالش های به وجود آمده میان تیم امید و تیم ملی حمید استیلی درخواست بازی دوستانه با تیم کارلوس کی روش را داده است.

ورزش سه: بعداز چالش های به وجود آمده میان تیم امید و تیم ملی حمید استیلی درخواست بازی دوستانه با تیم کارلوس کی روش را داده است. او که حالا از حضور تیم امید در زمین پژوهشگاه راضی به نظر می رسد صحبت های مسالمت آمیزی در مورد همکاری تیم امید با تیم ملی داشت. او دراین باره می گوید: « در جلسه با تاج در مورد ساختمان پک صحبت کردیم و او گفت هر موقع بخواهیم می‌توانیم با نامه رسمی از آنجا استفاده کنیم.

پک برای همه رده‌های سنی است، اما اولویت با بزرگسالان است. باید مدیریت شود تا تداخلی در برنامه‌ها وجود نداشته باشد و باید جوری کار کنیم که به کسی ضربه نزند. به هر حال ما همه زیرمجموعه فدراسیون هستیم. از روز اول هم تعامل داشتیم و گفتیم اولویت با بزرگسالان است.

اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است. اگر می‌توانستیم بازی تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار کنیم خیلی خوب می‌شد. بازیکنان امید هم آینده فوتبال ما هستند و همه باید تلاش کنیم پرچم کشورمان بالا باشد.»

کی روش در صحبت های پایانی اش در مورد درگیری دستیارش با حمید استیلی گفت: تلفن و اتاق من به روی حمید استیلی باز است و او اگر کاری داشته باشد می تواند به من تلفن بزند و یا در اتاق من حاضر شود.

درخواست برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی بعد از دعواهای اخیر به وجود آمده می تواند درنوع خود جالب باشد. حمید استیلی در حالی این درخواست را مطرح کرده که در گذشته بین کرانچار و کی روش چالش هایی به وجود آمده بود. کرانچار به عنوان سرمربی تیم سپاهان با حضور بازیکنانش در تمرینات ریکاوری تیم ملی مخالف بود. هر چند در نهایت با اجرای این برنامه موافقت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استیلی خواهان بازی با تیم کی‌روش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..