تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه کاهش یافت/هشدار‌ها و بخشنامه‌ها آرامش را به بازار ارز بازگرداند

قیمت سکه کاهش یافت/هشدار‌ها و بخشنامه‌های اصولی آرامش را به بازار ارز بازگرداند به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز هر انس طلای جهانی بدون تغییر ۱۲۱۸ دلار ثابت مانده است.امروز قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان که این میزان نسبت به روز گذشته با کاهش ۴۰ هزار تومانی مواجه شده است.

سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، همچنین هر قطعه نیم سکه ۲ میلیون و ۱۴۰ هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶۷۰ هزارتومان معامله شده است. امروز هر مثقال طلا یک میلیون و ۷۷۷ و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه شده است.

جدول قیمت های ارز و سکه را می بینید:

قیمت سکه کاهش یافت/هشدار‌ها و بخشنامه‌های اصولی آرامش را به بازار ارز بازگرداند  طبق بررسی های میدانی  خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درحال حاضر وضعیت بازار  با شرایط رو به کاهش قیمت ها با آرامش بیشتری در حال انجام معاملات است. زیرا از صبح امروز تعداد زیادی از دلال ها این محل را ترک کرده اند. به نظر می رسد دستورالعمل های منطقی بانک مرکزی و همچنین هشدارهای قوه قضائیه منجر شده است تا تعداد زیادی از این افراد بازار فردوسی  را ترک کنند و دست از فعالیت های غیر قانونی بکشند. یکی از این صرافی ها در گفت و گو با خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بازگشت معاملات تخصصی به بازار ارز خبر داده و می گوید: دیگر شاهد افراد مبتدی در این بازار نیستیم، با کاهش تعداد دلالان  تنها افرادی که برای مسافرت به ارز نیاز دارند با مدارک لازم به صرافی ها مراجعه می کنند.به نظر می رسد که خرید و فروش بین دلال ها تقریبا به کمتر از ۵ درصد می رسد.

 روز گذشته نیز عباس جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشيه نشست با مسئولان بورس در جمع خبرنگاران گفت: با هماهنگی بانک مرکزی دادستانی و پلیس روز پنجشنبه هفته گذشته ۴۵ نفر از دلالان ارزی  دستگیر شدند ،از این افراد ۶۸ هزار ارز خارجی کشف شد، خرید و فروش ارز خارج از صرافی و بالاتر از قیمت ارز، اخلال در بازار تلقی می‌شود و با هماهنگی صورت گرفته بین دادستان، پلیس و بانک مرکزی این دستگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

با توجه به این نوع هشدارها قیمت انواع اسعار خارجی و همچنین سکه و طلا با کاهش مواجه شده است و گفته می شود این روند در روزهای آینده نیز با روند ملایمی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

آرامش بازار با هشدارهای داستان بیشتر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه کاهش یافت/هشدار‌ها و بخشنامه‌ها آرامش را به بازار ارز بازگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..