تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبود اعتبار بزرگترین مشکل اتمام جاده سرچم است

ساعت: 10:39 منتشر شده در مورخ: 1397/07/23 شناسه خبر: 1418673

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اتمام جاده میاندوآب ـ سرچم از اهمیت بسیاری برخوردار است و بزرگترین مشکل در این زمینه، نبود اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ناصر امیری امروز در جلسه بررسی مشکلات راههای ارتباطی شهرستان میاندوآب که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب در یک نقطه ترانزیتی و پرترددی قرار گرفته است و اتمام جاده میاندوآب ـ سرچم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: با اتمام احداث جاده میاندوآب ـ سرچم علاوه بر کاهش حدود ۲۰۰ کیلومتری فاصله میاندوآب با مرکز کشور و صرفه جویی در زمان و هزینه، بسیاری از مشکلات منطقه برطرف می شود، لذا خواستار تسریع در عملیات اجرایی و تامین اعتبار این پروژه ها هستیم.

وی با بیان اینکه فرمانداری در جریان اجرای پروژه نهایت تعامل و همکاری را با شرکت های راهسازی که در حوزه این شهرستان فعالیت دارند، را داشته است، افزود: بزرگترین مشکل، نبود اعتبار است که امیدواریم با حمایت های انجام گرفته توسط وزارت راه و نمایندگان مجلس، بزودی شاهد افتتاح این پروژه ها باشیم.

امیری با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی از آغاز احداث جاده میاندوآب ـ سرچم می گذرد، تصریح کرد: با توجه به گذشت مدت زمان طولانی از آغاز احداث جاده میاندوآب ـ سرچم، بخش هایی از این مسیر که مورد استفاده قرار گرفته است نیاز به مرمت و بازسازی دارد و باید روکش آسفالت این مسیر نیز در ادامه پروژه مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است این جلسه با حضور امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، امیری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، همایون هاشمی نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر مسئولین به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه های میاندوآب – سرچم و مسیر قپچاق ـ شعبانلو در فرمانداری میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبود اعتبار بزرگترین مشکل اتمام جاده سرچم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..