تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر سلامت موادغذایی و آشامیدنی زائران اربعین

سلامت نیوز:معاون بهداشت وزارت بهداشت، نظارت بر سلامت موادغذایی و آشامیدنی زائران اربعین حسینی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر،علیرضا رئیسی، به برنامه های معاونت بهداشت وزارت بهداشت در زمان مراسم راهمپیمایی زائران اربعین اشاره کرد و گفت: نیروهای بهداشت و کارشناسان بهداشت محیط، به طور دقیق بر سلامت موادغذایی و آشامیدنی که در موکب ها و مسیرهای راهپیمایی زائران اربعین توزیع می شود، نظارت دارند.

وی با اشاره به همکاری وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در زمان برگزاری مراسم اربعین، افزود: کارشناسان بهداشت محیط، بر موکب های توزیع مواد غذایی و آشامیدنی که در عراق مستقر هستند، نظارت خواهند داشت.

رئیسی، بازدید از آشپزخانه های مرکزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: کلرزنی تانکرهای آب آشامیدنی و آموزش مسئولین موکب ها، از دیگر اقدامات کارشناسان بهداشت محیط در این ایام خواهد بود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با بیماری آنفلوانزا و نظارت بر سلامت زائران پیاده اربعین، افزود: با توجه به اینکه احتمال ابتلا به آنفلوانزا در محیط های پر تجمع وجود دارد، تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری اندیشیده شده است. در خصوص تزریق واکسن آنفلوانزا، هیچ اجباری وجود ندارد، اما گروه های پرخطر مثل کودکان، سالمندان و افراد بیمار، می توانند این واکسن راتزریق کنند.

رئیسی، در عین حال از مراقبت های بهداشتی در هنگام بازگشت زائران پیاده از مراسم اربعین خبر داد و گفت: با استفاده از دستگاه های تب سنج، زائرانی که بیمار هستند، کنترل می شوند تا چنانچه نیاز به درمان داشته باشند، به مراکز درمانی منتقل گردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر سلامت موادغذایی و آشامیدنی زائران اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..