تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان فروش بلیت دیدار پرسپولیس برابر السد مشخص شد/درآمد میلیاردی سرخ پوشان از فروش بلیت

زمان فروش بلیت دیدار پرسپولیس برابر السد مشخص شد/درآمد میلیاردی سرخ پوشان از فروش بلیتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم فوتبال پرسپولیس ایران  روزسه شنبه ( 1 آبان 1397) میزبان تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2018 خواهد و بی شک تلاش زیادی برای صعود به فینال این رقابت ها انجام خواهد داد.

از سویی نیز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در این مرحله از رقابت های در صورتی که بتواند هوداران خود را به ورزشگاه 80 و چند هزار نفری آزادی بکشاند می تواند رقمی میلیاردی به جیب بزند.قیمت بلیت های ورزشگاه آزادی در قسمت جایگاه 35 هزارتومان ، روبه روی جایگاه 30 هزار تومان و برای قسمت های پشت دروازه و طبقه دوم این ورزشگاه نیز مبلغ 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است.در مجموع  این رقم با فروش بلیت بیشتر از 1  میلیارد تومان خواهد شد و با احتساب پاداش 250 هزار دلاری تیم فوتبال پرسپولیس در صورت صعود به فینال رقابت ها این رقم به بیشتر از 4 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

همچنین باید افزود بلیت فروش  دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 پس از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نود ارومیه که روز پنجشنبه ساعت 18 برگزار می شود ، در سامانه فروش  الکترونیک فروش بلیت دیدارهای فوتبال انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گرشاسبی: هواداران فقط روی بازی و حمایت از تیم متمرکز شوند

کنفدراسیون فوتبال آسیا چه لقبی به بیرانوند داد؟

کدام بازیکنان از موفقیت پرسپولیس ضربه می‌خورند؟

انتهای پیام/

میزان سود بلیت فروشی پرسپولیس از دیدار برابر تیم السد مشخص شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان فروش بلیت دیدار پرسپولیس برابر السد مشخص شد/درآمد میلیاردی سرخ پوشان از فروش بلیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..