تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده معاون اول رئیس جمهور محقق نشد/ هنوز ارز دولتی به دانشگاه‌ها اختصاص نیافته است

رئیس دانشگاه شریف در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هنوز ارز دولتی به دانشگاه ها اختصاص نیافته استمحمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تخصیص ارز دولتی به دانشگاه‌ها گفت: پس از نامه برخی رؤسای دانشگاه‌های سطح یک کشور به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، آیین‌نامه‌ای از طرف بانک مرکزی صادر شد مبنی بر اینکه به منظور برگزاری کنفرانس‌ها و فرصت‌های مطالعاتی و خرید مجلات علمی ارز دولتی به دانشگاه‌ها داده شود ولی متاسفانه این موضوع محقق نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ما از دولت درخواست کرده‌ایم، دانشجویانی که به فرصت های مطالعاتی اعزام می‌شوند بتوانند از ارز دولتی استفاده کنند زیرا در غیر این صورت با مشکل بزرگی رو به رو می‌شویم.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف تصریح کرد: در این آیین‌نامه فقط از ارز دولتی نام برده شده است و اینکه این ارز به نرخ 4200 یا 8000 تومانی در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد؛ اشاره‌ای نشده است.

فتوحی اضافه کرد: معاون اول رئیس جمهور پس از دریافت نامه رؤسای دانشگاه‌های بزرگ کشور قول داد این مشکل به هر طریقی حل شود؛ به این صورت که یا ارز دولتی به دانشگاه‌ها بدهند یا اینکه معادل ریالی آن پول به دانشگاه‌ها داده شود.

وی گفت: با توجه به این که دانشگاه‌ها فعالیت‌های مهم و تاثیرگذاری مانند اعزام دانشجویان و استادان به فرصت های مطالعاتی جدید، خرید پایگاه‌های علمی و تجهیزات آزمایشگاهی که بخشی از رویکرد اساسی فعالیت‌های پژوهشی و علمی دانشگاه‌ها است را باید انجام دهند که تعطیلی آن غیر ممکن است، از دولت خواسته ارز دولتی در اختیار این دانشگاه‌ها قرار دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده معاون اول رئیس جمهور محقق نشد/ هنوز ارز دولتی به دانشگاه‌ها اختصاص نیافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..