تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهندس نعمت الله محسنی سرپرست حوزه معاونت بازرگانی شرکت شد

به گزارش شمانیوز:طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مهندس محسنی به عنوان سرپرست حوزه معاونت بازرگانی شرکت منصوب شد. معاونت بازرگانی ازتلفیق معاونت‌های خرید و بازاریابی و فروش شرکت شکل گرفته است. شایان ذکر است مهندس محسنی پیش از این به عنوان معاون خرید فعالیت می‌نمود. وی در کارنامه کاری خود سمت‌هایی همچون معاون فروش و معاون منابع انسانی و امور اجتماعی را تجربه نموده است. شایان ذکر است در جلسه شورای معاونین از خدمات و فعالیت‌های دکتر احسان دشتیانه معاون سابق بازاریابی و فروش شرکت تجلیل به عمل آمد.

منبع:ذوب آهن اصفحان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهندس نعمت الله محسنی سرپرست حوزه معاونت بازرگانی شرکت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..