تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش وضعیت بازداشتگاه‌ها روی میز روحانی

۷۸۴۵۹۷

۱۹ بازدید

دستیار ویژه رئیس‌جمهور تاکید کرد: گزارش کمیته بررسی وضعیت بازداشت‌‌گاه‌ها و زندان‌ها تهیه و به رئیس‌جمهور ارسال شده است.

اعتمادآنلاین: شهیندخت مولاوردی، درباره آخرین اخبار از کمیته بررسی وضعیت بازداشت‌‌گاه‌ها و زندان‌ها گفت: تا جایی که من در جریان هستم گزارش آن تهیه و به رئیس‌جمهور ارسال شده است. بنا هم نبود این مساله رسانه‌ای شود و مبتنی بر آن هم ان‌شاالله تصمیماتی گرفته خواهد شد.

وی درباره لایحه حمایت از زنان در برابر خشونت که به قم فرستاده شده‌ است، اظهار کرد: خانم ابتکار در این موضوع مصاحبه‌ای داشتند و در آن توضیحی دادند که این لایحه در دست قوه‌قضائیه بوده است و ظاهرا برای مشورت از مراکز و مراجعی که مطالعات زنان را در دستور کارشان دارند، نظر خواسته شده است و این لایحه فعلا در این مرحله است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره نحوه پیگیری لایحه جدید دولت برای رسیدگی به وضعیت دانشجویانی که از تحصیل بازمانده‌اند، عنوان کرد: در این موضوع پیشنهاداتی است که وزارت علوم آن را پیگیری می‌کند ولی اگر تصویب و تصمیم‌گیری شود حتما کمک خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش وضعیت بازداشتگاه‌ها روی میز روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..