تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیمه حکمت در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی

به گزارش روابط عمومی بیمه حکمت صبا، چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی از روز گذشته آغاز و تا بیست و سوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شمانیوز، این کنگره از سوی ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران برگزارشده است که بیمه حکمت صبا نیز در این کنگره حضوری فعال و گسترده در جهت ارائه خدمات بیمه ای و مشاوره ای به شرکت کنندگان دارد.

بر پایه این گزارش، اولین کنگره منطقه‎ای آسیا پاسفیکدر سال ۲۰۱۰ در کشور چین برگزار شد و دومین و سومین به ترتیب در کشورهای تایلند و فدراسیون روسیه بود که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران مفتخر است میزبانی چهارمین کنگره آسیاپاسفیک طب نظامیرا عهده دار شود.

در این کنگره شخصیت های نظامی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای خارجی حضور خواهند داشت که محورهای مطرح شده در کنگره مورد اشاره اعم ازجنبه پزشکی سلاح های شیمیایی، روانشناختی و علوم شناختی در جامعه نظامی، مدیریت بحران، آموزش طب نظامی و همکاری های بین المللی در این زمینه و...است که بیمه حکمت می تواند در حوزه درمان نقش بسزایی را در کنگره مذکور داشته باشد.

منبع:روابط عمومی بیمه حکمت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیمه حکمت در چهارمین کنگره آسیا پاسفیک طب نظامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..