تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد برلوسکونی از تفکرات گتوزو

۷۸۴۵۸۵

۶۱۶ بازدید

مالک جنجالی سابق میلان به انتقاد از سبک مربیگری گتوزو پرداخت. او از احتمال بازگشت کاکا به مستطیل سبز سخن به میان آورد.

ایسنا: ‌به نقل از مدیاست، سیلویو برلوسکونی سال‌ها مالکیت باشگاه میلان را بر عهده داشت. نخست وزیر سابق ایتالیا چند سالی است که این باشگاه بزرگ و سرشناس ایتالیایی را فروخته است. با این حال این باعث نمی‌شود تا او درباره باشگاه سابق خود صحبت نکند.

برلوسکونی درباره گتوزو، گفت‌: من افکار گتوزو را دوست ندارم. بازی‌های کالچیو را نگاه نمی‌کنم و تنها به تیم خودم مونزا توجه می‌کنم.

مالک جنجالی سابق میلان همچنین در ادامه صحبت‌های خود به ایگواین اشاره کرد و گفت‌: او مهاجم بسیار خوبی است. ایگواین، مهاجمی است که میلان به او نیاز دارد اما نمی‌دانم چرا گتوزو، مهاجم دومی را در کنار او بازی نمی‌دهد. واقعا افکار گتوزو را دوست ندارم. نمی‌دانم چرا تیم او این گونه بازی می‌کند.

برلوسکونی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد کاکا را به تیم خود ببرد؟ این گونه پاسخ داد: من دوست ندارم که بازیکنی از میلان به تیم خودم بیاورم اما شاید کاکا را به فوتبال برگردانم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد برلوسکونی از تفکرات گتوزو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..