تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیرکرد در پرداخت مطالبات دستگاه‌های تولیدی را خاموش می‌کند/ طرح تحول سلامت نا موفق بوده است

تولید داخلی تجهیزات پزشکی نفس‌های آخر را می‌کشد/ دیرکرد در پرداخت مطالبات ۸۰ درصد دستگاه‌های تولیدی را خاموش می‌کند/ طرح تحول سلامت نا موفق بوده استمهدی محسنی تولیدکننده تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و ملزومات مصرفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: متأسفانه امروزه مشکلات مالی سبب کاهش 80 درصدی تولیدات تجهیزات پزشکی شده است و بسیاری از دستگاه‌های کارخانه‌های ما خاموش شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی ما فقدان سرمایه در گردش و پول برای خرید مواد اولیه ملزومات مصرفی بیمارستانی در کشور است و همین مسئله می‌تواند به بهانه‌ای برای واردات تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی بیمارستانی تبدیل شود.

تولیدکننده تجهیزات پزشکی و بیمارستانی تأکید کرد: بعد از گذر از مرحله تولید ملزومات مصرفی، پول فروش آن به دلیل طلب بیمارستان‌ها از صندوق‌های بیمه‌گر بعد از 2 سال به تولیدکننده می‌رسد و همین مسئله شرکت‌های تولیدکننده را با مشکلات و محدودیتهای مالی زیادی روبرو کرده است.

محسنی ادامه داد: با سابقه بیش از 60 سال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتم از سوی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باید برای تهیه وام به بانک‌ها مراجعه کنم تا با این پول بتوانم از بیکاری کارگران جلوگیری کنم.

واردات تجهیزات پزشکی ارزانتر از تولید آن است

وی اظهار کرد: در چنین شرایطی ادامه کار و تولید تجهیزات پزشکی و ملزومات مصرفی بسیار سخت است و متأسفانه واردات کالا بسیار آسانتر از تولید آن است.

تولیدکننده تجهیزات پزشکی و بیمارستانی گفت: با وضعیت وخیم فعلی تولید ملزومات مصرفی بیمارستانی و تجهیزات پزشکی آخرین سال‌های عمرش را می‌گذراند؛ طلب من از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و سایر بخش‌های ذیربط در حدود 7 میلیارد تومان است و همین مسئله باعث از بین رفتن سرمایه در گردش شده است.

محسنی یادآوری کرد: معتقدم  طرح تحول سلامت موفقیتی نداشته است و علت اصلی آن اجرای شتابزده طرح تحول بدون انجام کارشناسی‌های لازم بود؛ وقتی در یک طرح 14 میلیون نفر بدون پیش بینی بودجه، تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند یعنی این طرح ناموفق است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیرکرد در پرداخت مطالبات دستگاه‌های تولیدی را خاموش می‌کند/ طرح تحول سلامت نا موفق بوده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..