تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان:عادل فردوسی پور باز هم حاشیه ایجاد کرد

کیهان:عادل فردوسی پور باز هم حاشیه ایجاد کرد

فرهنگ > تلویزیون - کیهان نوشت:برخلاف شایعه‌سازی مجری برنامه «90» این برنامه فقط این هفته و به‌خاطر پخش زنده مسابقات لیگ ملت‌های اروپا پخش نمی‌شود و از هفته آینده، طبق روال روی آنتن خواهد رفت.

باز هم عادل فردوسی‌پور حاشیه‌ساز شد. خبر پخش زنده یکی از مسابقات مهم لیگ ملت‌های اروپا و همزمانی پخش آن با برنامه «90» و در نتیجه لغو پخش این برنامه در این هفته، با رفتارهای عجیب فردوسی‌پور همراه شد، به طوری که وی در گفت وگو با یک رسانه بیان کرده که «کارهای برنامه را طبق روال انجام می‌دهد» و یعنی چنین تصمیمی را قبول ندارد! فردوسی‌پور بارها نشان داده که علاقه دارد خودش را تافته جدا بافته نمایش دهد و حتی طوری وانمود کند که گویی قرار است برنامه از وی گرفته شود!

متأسفانه مجری حاشیه‌ساز برنامه «90» بارها خارج از قاعده رفتار کرده که این رفتار غیرحرفه‌ای، برای صداوسیما دردسرهایی را ایجاد کرده است.

17302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان:عادل فردوسی پور باز هم حاشیه ایجاد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..