تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلف شدن خرس قهوه‌ای در برخورد با قطار در فارس

۷۸۴۵۶۵

۵۵۵ بازدید

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: یک خرس قهوه ای در خروجی یکی از تونل های منطقه سیوند از توابع شهرستان مرودشت در برخورد با قطار باری، تلف شد.

خبرگزاری ایسنا:  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: یک خرس قهوه ای در خروجی یکی از تونل های منطقه سیوند از توابع شهرستان مرودشت در برخورد با قطار باری، تلف شد.

سعید محمودی، یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: پس از این حادثه که شامگاه بیست و یکم مهرماه رخ داد، یکی از دامپزشکان اداره محیط زیست مرودشت و ماموران در منطقه سانحه حاضر شدند اما نتوانستند این حیوان را از مرگ نجات دهند.

تلف شدن خرس قهوه‌ای در برخورد با قطار در فارس

وی افزود: با توجه به تداوم خشکسالی ها، نبود و کمبود مواد غذایی برای حیوانات، آنها به نزدیک روستاها و باغ ها حرکت می کنند و این عوامل خطر برخورد حیوانات با قطاری که از دل طبیعت و از زیستگاه خرس می‌گذرد، افزایش داده است.

محمودی ادامه داد: ما انتظار داریم راه آهن فارس، ساعت های تردد قطارهای باری را به روز تغییر دهد و نباید اینگونه باشد که قطار با خرس برخورد کند و از محل دور شود.

او گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی راه آهن، ساعت تردد قطار باری را در منطقه سیوند که زیستگاه خرس است تغییر دهیم زیرا ریل و راه آهن وارد محدود خرس و حیات وحش شده است.

وی بیان کرد: به طور معمول خرس‌ها و سایر گونه های حیوانات، شب هنگام برای یافتن آب و غذا در مسیر حرکت قطارها تردد می‌کنند و در سال‌های گذشته هم برخورد خرس با قطار در استان فارس تکرار شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلف شدن خرس قهوه‌ای در برخورد با قطار در فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..