تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




113 راس دام قاچاق در زنجان کشف شد/ تشدید برخورد با قاچاق در استان زنجان

ساعت: 20:03 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418542

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: با توقیف یک دستگاه کامیون در اتوبان "زنجان - قزوین" 113 راس دام قاچاق کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی در محور "زنجان – قزوین" حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد متوجه شدند، این خودرو حامل 100 راس گوسفند و 13 راس گاو فاقد مجوز است که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان ارزش برآورد شده این محموله را بنا به نظر کارشناسان 3 میلیارد و 300 میلیون ریال بیان کرد و افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

رحمتی تصریح کرد: متهم احشام فاقد مجوز دامپزشکی را از غرب کشور بارگیری و قصد انتقال به استانهای مرزی را داشت که به مقامات قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در حین سرقت در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای معابر در حین سرقت خبر داد.

وی بیان کرد: در پی وقوع اعلام وقوع سرقت معابر در محدوده شهرستان، تیمی از ماموران کلانتری 13 شهرستان زنجان شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

رحمتی ادامه داد:مأموران با بررسی صحنه های سرقت ، دوربین مداربسته و جمع آوری سرنخ های موجود و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن فردی سابقه دار دراین سرقت ها، این سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد خاطر نشان کرد : توجه به توصیه های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «113 راس دام قاچاق در زنجان کشف شد/ تشدید برخورد با قاچاق در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..