تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسیدگی به مشکلات زندانیان چالدران با حضور مسئولین دادگستری

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418430

رئیس زندان ماکو در جمع مددجویان گفت : بازدید قضات و رسیدگی حضوری به پرونده ها و مشکلات زندانیان باعث افزایش امید در زندانیان می شود و تاکنون بر اساس بررسیهای به عمل آمده بازدید قضات دادگستری برکات زیادی برای زندانی و خانواده آنان داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  در این دیدار امروز، رئیس دادگستری چالدران در سخنانی اظهار داشت : در کنار رفع مشکلات باید مددجویان را بیش از همیشه با ارزش های دینی و اسلامی آشنا کرد زیرا که هیچ چیز به اندازه تقویت بنیاد های دینی آنها ارزشمند و ماندگار نیست.

وی اظهار کرد : هدف نهایی دستگاه قضا  برقراری عدالت در جامعه است ، اگر چه در کار دستگاه قضا برخی ضعف ها ممکن است وجود داشته باشد اما بر این باوریم که هدفمان و تلاشمان برای خدمت احسن است و حال به واسطه ضعف در قوانین ، کمبود امکانات و نیرو ، کم اطلاعی برخی از مردم از دانش حقوقی و سایر مرتبط با کار و زندگی که برخی از آنان را مددجویان اظهار داشتند موجب شده است تا نقایصی در داوری و حکمی وجود داشته باشد که باید در تلاش جمعی این مسائل بر طرف شود.

رئیس دادگستری چالدران تاکید کرد : یکی از اهداف امام (ره ) و در امتدای آن مقام معظم رهبری فراهم آوردن بستر احقاق حقوق مظلومان است و امروز دستگاه قضا این افتخار را دارد که از حضور جدی و هوشیارانه در این عرصه سخن بگوید وی یادآور شد : تشکیل نظام اسلامی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه می فرمایند : انقلاب اسلامی در حقیقت دو کار بزرگ را انجام داده است ، یکی تشکیل نظام اسلامی و دیگری زنده کردن هویت اسلامی در دنیاست.

رئیس زندان ماکو در جمع مددجویان گفت : بازدید قضات و رسیدگی حضوری به پرونده ها و مشکلات زندانیان باعث افزایش امید در زندانیان می شود و تاکنون بر اساس بررسیهای به عمل آمده بازدید قضات دادگستری برکات زیادی برای زندانی و خانواده آنان داشته است.

سهرابی یاد آور شد : حضور قضات در جمع مددجویان باعث قوت قلب مددجویان و رسیدن به نتیجه مطلوب در راستای کاهش جمعیت کیفری است.

در این دیدار مددجویان مشکلات و مسائل پرونده ای خود را مطرح و دستورات لازم و قانونی جهت تسریع در رسیدگی پرونده قضائی آنان صادر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسیدگی به مشکلات زندانیان چالدران با حضور مسئولین دادگستری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..