تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش کودک خویی در مسابقات جهانی ریاضی آی مت

ساعت: 15:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418442

امیر محمد عالی پور در مسابقات جهانی ریاضی آی مت موفق به کسب مقام سومی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این مسابقات با حضور تیم هایی از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شد.

آموزش مفاهیم جهانی پایه ریاضی به شیوه آی مت ( من ریاضی را دوست دارم) روشی نسبتا نوین است که در آن علم و مفاهیم ریاضی به شکل کاملا کاربردی و جذاب از طریق قصه ، بازی و سرگرمی به کودکان یاد داده می شود.

این رشته برای نخستین بار در آمریکا ابداع شده و کشورهایی مانند چین ، هند، مالزی و روسیه نیز بیش از ۱۰ سال است که کودکان خود را با این شیوه آموزش می دهند تا مفاهیم ریاضی را به طور کاربردی و عینی در جوامع خود گسترش دهند.

در اقدامی قابل تحسین شورای اسلامی شهر و شهردار خوی نیز در جلسه علنی عصر شنبه  از این کودک خویی تجلیل کردند.

گفتنی است که این کودک خویی با هزینه پدربزرگش در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش کودک خویی در مسابقات جهانی ریاضی آی مت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..