تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ويتامين‌ D؛ لازم اما چالش برانگيز

ويتامين‌ D؛ لازم اما چالش برانگيز

خبرگزاري آريا – ويتامين ‌D، يکي از ويتامين‌هاي محلول در چربي است. زماني که پوست بدن در معرض نور خورشيد قرار مي‌گيرد اين ويتامين به صورت طبيعي در بدن توليد مي‌شود. منابع غذايي مختلفي مانند ماهي‌هاي چرب، زرده تخم‌مرغ يا شير غني شده با ويتامين D نيز مي‌تواند براي بالا بردن سطح اين ويتامين ‌در بدن مصرف شود.
البته با توجه به محلول در چربي بودن اين ويتامين، فقط زماني که همراه با غذاهاي چرب دريافت شود، جذب خواهد شد. بسياري از افراد نيز براي جبران کمبود اين ويتامين در بدن خود از مکمل‌هاي غدايي استفاده مي‌کنند. اين ويتامين باعث افزايش جذب موادمعدني مانند کلسيم و فسفر از روده مي‌شود. به همين علت ميزان مناسب آن در بدن از اهميت زيادي برخوردار است. عوامل مختلفي بر سطح ويتامين‌ D بدن تاثيرگذار هستند که در ادامه شش مورد از آنها را بررسي خواهيم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ويتامين‌ D؛ لازم اما چالش برانگيز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..