تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان برای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنند

مسئولان برای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور با بیان این مطلب افزود: هر روز ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند و این یک معضل جدی است که باید علل و عوامل آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز جاده‌های کشور وضعیت مناسب تری نسبت به گذشته داشته و یکی از علت‌های عمده تصادفات عجله و رانندگی ضعیف برخی رانندگان است، اظهار داشت: مأموران راهنمایی و رانندگی باید در این جهت اقدامات اساسی انجام دهند.
وی گفت: در این مسیر اگر کار‌ها و اقداماتی انجام شود، بدون تردید بسیار ارزشمند و مهم خواهد بود و در نزد پروردگار متعال نیز دارای اجر بسیاری است.

این مرجع تقلید در پایان با تجلیل از کارکنان اورژانس کشور، شغل این افراد را نوعی عبادت برای نجات جان انسان‌ها دانست و گفت: اگر کسی جان یک نفر را نجات دهد، گویی جان انسان‌ها را نجات داده و این خدمتی بسیار ارزشمند است.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور روز یکشنبه در سفر یک روزه به شهر مقدس قم با جمعی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این نهاد در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/ز

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با آیت الله سبحانی دیدار کردند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان برای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..