تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باند بزرگ جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی‌ در مشهد متلاشی شد/دستگیری گروگان‌گیران نقابدار‌

باند بزرگ جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی‌ در مشهد متلاشی شد/دستگیری گروگان‌گیران نقابدار‌به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده گفت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهر‌های مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه صادر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در حالی که کاراگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده آغاز کرده بودند، کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی ۲۷ ساله را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.

‌گروگان‌گیران نقابدار دستگیر شدند‌

قربان زاده در ادامه اظهار داشت: در پی گزارش ربایش خانمی جوان ساعت ۱۸ روز گذشته در یکی از روستا‌های شهرستان نیشابور توسط ۲ سرنشین نقابدار خودروی سواری پراید بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر و با توجه به این که احتمال می‌رفت متهمان به سمت مشهد یا دیگر شهر‌های اطراف فرار کرده باشند طرح مهار اجرا شد.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیشابور در اجرای این عملیات گسترده و در کمتر از چند ساعت، خودروی پراید متهمان را در محور قدیم نیشابور به سبزوار متوقف و خانم ۳۲ ساله از چنگ متهم پرونده که مشخص شد نسبت فامیلی با او دارد، به دام افتاد.

سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: متهم ۲۹ ساله در تحقیقات اولیه پرونده ادعا کرد همراه برادرش بوده که از او جدا شده و به خاطر اختلاف‌های خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است. تحقیقات از این متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/ز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باند بزرگ جعل اسکناس ۱۰ هزار تومانی‌ در مشهد متلاشی شد/دستگیری گروگان‌گیران نقابدار‌»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..