تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستنوشته حجت الاسلام پناهیان در حاشیه نمایشگاه عکس دانشجویان عراقی در مشهد +عکس

دستنوشته حجت الاسلام پناهیان در حاشیه نمایشگاه عکس دانشجویان عراقی در مشهد+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سفر زیارتی کربلا در روزهای منتهی به روز اربعین، فرصت خوبی برای تقویت وحدت دینی و همچنین روابط عاطفی شیعیان کشور عراق با شیعیان ایران و سایر شیعیانی است که خود را از از راه‌های دور و نزدیک به کربلا رسانده‌اند.

تاکید رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید شیعه همواره بر حفظ وحدت دینی و مراقبت و تقویت باورهای مشترک مسلمانان و غیر مسلمانان با یکدیگر بوده و بر موضوع پرهیز از رفتارهای تفرقه برانگیز هم توجه ویژه داشته‌اند.

از طرف بزرگان دین و مذهب شیعه، از شیعیان و محبان امام حسین علیه السلام خواسته شده است که از انجام رفتارها و برخوردهای تفرقه افکن و ایجاد کننده اختلاف جلوگیری کرده و بر مدار وحدت الهی در حرکت باشند.

بیشتر بخوانید: حضور در اربعین، زمینه‌ساز مقدمات ظهور +فیلم

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران مذهبی در دیدار با دانشجویان عراقی حاضر در مشهد مقدس،  که در حاشیه برپایی نمایشگاه عکس دانشجویان فوق صورت گرفت، جمله‌ای را برای آن‌ها به یادگار نوشت.

متن جمله فوق به شرح زیر است: 

من همان قدر که سرزمین عراق را دوست دارم، به عراقی های با صفا و خون‌گرم عشق می‌ورزم .

دستنوشته حجت الاسلام پناهیان در حاشیه نمایشگاه عکس دانشجویان عراقی در مشهد+ عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستنوشته حجت الاسلام پناهیان در حاشیه نمایشگاه عکس دانشجویان عراقی در مشهد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..