تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌هایی که هر زائر اربعین باید بداند تا گم نشود /لحظه مرگ مرد جوان حین خواندن نماز در مسجد/ اولین کارمندان مایکروسافت الآن کجا هستند؟

توصیه‌هایی که هر زائر اربعین باید بداند تا گم نشود /لحظه مرگ مرد جوان حین خواندن نماز در مسجد/اولین کارمندان مایکروسافت الآن کجا هستند؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

توصیه‌هایی که هر زائر اربعین باید بداند تا گم نشود +موشن‌گرافیک
لازم است هر زائر پیش از آغاز سفر پیاده روی اربعین نکاتی کاربردی را برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از این سفر معنوی بداند تا با مشکلات احتمالی روبرو نشود.

لحظه مرگ مرد جوان حین خواندن نماز در مسجد +فیلم
مردی جوان حین خواندن نماز در مسجد ناگهان مقابل چشم نمازگزاران دیگر جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اولین کارمندان مایکروسافت الآن کجا هستند؟ +تصاویر
در این گزارش وضعیت فعلی یازده نفر از افرادی که اولین کارمندان مایکروسافت بودند را بررسی می‌کنیم.

کدام مصیبت کربلا دل امام زمان(عج) را بیش از همه به درد آورد؟ +فیلم
ویدئویی کوتاه از سخنرانی حاج مهدی توکلی درباره مصیبتی که بیش از همه دل حضرت حجت(عج) را در ماجرای کربلا به درد آورد، مشاهده می‌کنید.

سگی که به طرز عجیبی روی دوپا راه می‌رود! +فیلم
سگی که به طور مادرزاد ناقص متولد شده و تنها دو پا دارد به طرز عجیبی روی پاهای جلویی خود راه می‌رود.

جوان‌ترین هکرهای دنیا را بشناسید +تصاویر
در این مطلب قصد داریم جوان‌ترین هکرهای دنیا که توانستند بدون هیچ دانش تخصصی از رایانه، به دنیای امنیتی سازمان های بزرگ دست پیدا کنند، معرفی کنیم.

چینی‌ها ربات نمازخوان ساختند! +فیلم
مخترعان چینی رباتی ساختند که دقیقا مشابه انسان اعمال نماز را ادا می‌کند و به صورت کامل نماز را به جا می‌آورد.

مردم فریب ارزانی سمعک‌های فضای مجازی را نخورند!
سمعک‌های دست دومی که این روزها در فضای مجازی به فروش می‌رسند فاقد گارانتی و استاندارد مطلوب است و چند برابر قیمت واقعی خود به فروش می‌رسند.

دیوید بکهام با کچلی دست و پنجه نرم می‌کند!
دیوید بکهام اسطوره فوتبال جهان که علاوه بر شهرت در شیوه بازی‌اش از لحاظ ظاهر و مدل مویش نیز بین طرفدارانش محبوب است، به بیماری ریزش مو دچار شده است.

ناگفته‌های زن ایتالیایی از سفر به‌یادماندنی‌اش به کربلا +تصاویر
زن عکاس ایتالیایی از سفر به یادماندنی‌اش به کربلا و همچنین زیبایی‌های مراسم پیاده‌روی اربعین سخن گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌هایی که هر زائر اربعین باید بداند تا گم نشود /لحظه مرگ مرد جوان حین خواندن نماز در مسجد/ اولین کارمندان مایکروسافت الآن کجا هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..