تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بازیکن سابق گسترش فولاد در جمع استقلالی‌ها

بازیکن سابق تیم فوتبال گسترش فولاد به نظر با هماهنگی شفر در تمرینات استقلالی‌ها حاضر شده است.

ساعت 20 //// بازیکن سفارشی در بین استقلالی هابه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  با توجه به حضور رضا کریمی مهاجم 20 ساله سابق تیم فوتبال گسترش فولاد در تمرینات این روز های آبی پوشان بحث حضور او در این تیم و عقد قرارداد او با آبی پوشان شنیده می شود که طبق اعلام یکی از مدیران استقلال این موضوع صحت ندارد .

این بازیکن با  سفارش ها و هماهنگی شفر فقط برای آمادگی جسمانی خود در تمرینات استقلال حاضر می شود تا در نهایت راهی سوئد شود .

به این ترتیب رضا کریمی برای عقد قرارداد با استقلالی ها در تمرینات حضور ندارد و او با اجازه شفر فقط با بازیکنان آبی پوش تمرین می کند و قصدش ادامه زندگی در خارج از کشور است .

بیشتر بخوانید: حاجیلو: توهین بازیکن نفت مسجد سلیمان به مربی ما قابل پذیرش نیست زمان دیدار استقلال - سایپا در جام حذفی مشخص شد زمان بازگشت شفر به ایران مشخص شد/ بازیکن استقلال زیر تیغ مى رود؟

فرمانده استقلال دیدار با سایپا را از دست داد

انتهای پیام/

دلیل حضور بازیکن 20 ساله در تمرینات استقلال چیست؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بازیکن سابق گسترش فولاد در جمع استقلالی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..