تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه عکاسی "وفاق زائران ا

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مسابقه بزرگ عکاسی "وفاق زائران ایرانی و عراقی" به‌مناسبت ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به همت مجموعه فرهنگی رسانه‌ای وارث برگزار می‌شود.

این مسابقه با هدف نزدیکی هرچه بیشتر قلوب مردم ایران و عراق و نقش بر آب کردن فتنه دشمنان شیعه برگزار می‌شود.

زوار الحسین علیه‌السلام می‌توانند در مسیر پیاده‌روی اربعین با گرفتن عکس (سلفی و غیرسلفی) با یکی از زوار عراقی و انتشار آن عکس در فضای مجازی (اینستاگرام) و ارسال به صفحه اینستاگرامی مسابقه به آدرس @iraniraq97
و همچنین استفاده از هشتگ #برادر_ایرانی_من؛ #برادر_عراقی_من؛ #وفاق_زوار_ایرانی_و_عراقی ، #دوست_عراقی_من در این مسابقه شرکت کنند.

10 جایزه 2 میلیون ریالی به 10 عکسی که بیشترین آرا پسندیده شده از نگاه کاربران صفحه مجازی را کسب کند و 5 جایزه 2 میلیون ریالی ویژه آثار برگزیده از نگاه داوران و کارشناسان مسابقه تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه عکاسی "وفاق زائران ا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..