تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروهای فیزیکی در صدر صادرات محصولات زیست‌فناوری قرار دارد

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مصطفی قانعی با اشاره به تولید داروهای زیستی در کشور اظهار کرد: با تلاش محققان و متخصصان داخلی برای تولید داروهای زیستی، موفق شدیم حدود 540 میلیون دلار صرفه‌جویی در واردات دارو داشته باشیم.

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اکنون ما در حال تبدیل داروهای‌مان به داروهای زیست فناوری هستیم؛ این داروها محصولات مخمر یا باکتری هستند مانند واکسن در زیست فناوری پزشکی که در اندازه‌های بسیار کم و با قیمت بسیار گران عرضه می‌شوند زیرا به تکنولوژی بسیار بالایی نیاز دارند.

به گفته وی، ایران در زمینه تولید داروهای زیستی در کشور موفقیت‌های خوبی کسب کرده است که برای تولید این نوع داروها از توانایی و پتانسیل شرکت‌های خصوصی بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروهای فیزیکی در صدر صادرات محصولات زیست‌فناوری قرار دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..