تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ممنوعیت پنج ساله‌ صدور پروانه ساخت و ساز در تهران کذب است

به گزراش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد سالاری  در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار خبر ممنوعیت پنج ساله صدور پروانه ساخت و ساز در تهران اظهار کرد: من نیز چنین خبری را در فضای مجازی دیدم اما هیچ کدام از اعضای شورا در مورد توقف صدور پروانه ساختمانی ، مطلبی را بیان نکرده بودند.

وی با بیان این که بررسی‌ها نشان داد که معاون برنامه ریزی در یک جلسه‌ای این مطلب را بیان کرده بود اما مفهوم؛ منظور صحبتش توقف پروانه ساخت و ساز نبود، گفت: بلکه منظور معاون برنامه ریزی این بود که به موجب صدور پروانه‌های زیاد در سال‌های اخیر ظرفیت طرح تفصیلی اشباع شده است.

سالاری با بیان اینکه به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر اعلام می‌کند خبر ممنوعیت توقف پنج ساله صدور پروانه ساخت و ساز صحت ندارد گفت: دقت داشته باشید که نه شورای شهر و نه شهرداری اساسا اختیار چنین تصمیمی را ندارند. چرا که پهنه‌های شهر تهران بر اساس طرح تفصیلی که مصوبه‌ی شورای عالی معماری و شهرسازی کشور است ، صادر شده و ما اختیار توقف صدور پروانه را نداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ممنوعیت پنج ساله‌ صدور پروانه ساخت و ساز در تهران کذب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..