تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سکه ثامن در تهران شاکی نداشته است/تعداد شاکیان در سایر شهرها بسیار محدود است

به گزاش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در ادامه یکصدو سی و دومین نشست خبری خود در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره احتکار  خودرو توسط شرکت‌های داخلی و عرضه نکردن به بهانه موجود نبودن یک قطعه کوچک و آخرین وضعیت پرونده ثبت سفارش غیرقانونی خودرو اظهار کرد: اینکه می‌گویید ده‌ها هزار خودرو احتکار شده، من اطلاع ندارم. در خصوص احتکار، فرقی نمی‌کند احتکار کننده دولت باشد یا افراد حقیقی یا حقوقی غیردولتی. اگر ثابت شود که احتکار شده و اگر کلان باشد قوه‌قضائیه ورود می‌کند و در غیر این صورت تعزیرات وارد می‌شود.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: در مورد خودرو اگر واقعا خودرویی باشد که تولیده شده و هیچ مشکلی ندارد و می تواند عرضه شود و عرضه نمی‌کنند، فرقی ندارد و اگر دولتی باشد بدتر است. آیا این موارد نیاز به بررسی دارد یا خیر؟ آیا این مورد را وزارت یا سازمان مربوطه در جریان است یا خیر؟ اگر سازمان مربوطه اطلاع داشته باشند و پیش فروش هم شده باشد و به تدریج هم توزیع شود، مشکلی ندارد.

محسنی اژه ای در پاسخ به سئوال دیگری درباره پرونده سکه ثامن گفت: فعلا در این پرونده دو نفر بازداشت هستند و هنوز شکایت به دادسرا خیلی زیاد نشده است. از دادستان که پرسدم گفتند تعداد بسیار محدودی مراجعه کردند و حداقل در تهران که پرسیدم گفتند کسی در اینجا به صورت رسمی شکایت نکرده است.

وی گفت: اولویت اول ما این است که اموال این فرد را شناسایی کنیم تا چنانچه در آینده شکات وجود داشت بتوان وجوه مالباختگان را بازگرداند. پرونده روزها و هفته های اولیه خود را می گذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سکه ثامن در تهران شاکی نداشته است/تعداد شاکیان در سایر شهرها بسیار محدود است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..