تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقرار بیمارستان های ویژه در محدوده مرزها / افزایش توان و ظرفیت خدمت رسانی به مردم از اولویت های اورژانس است

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور با اشاره به اقدام‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات اورژانسی و امدادی به زائران اربعین گفت: ۱۷ هزار پرسنل اورژانس به زائران اعزامی به زیارت اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله سعیدی توليت آستان مقدس حضرت معصومه (س)توجه بيش از پيش برای افزايش توان خدمات فوريت های پزشکی در استان را ضروری خواند .

حجت الاسلام و المسلمين سعيدی در ديدار آقای کوليوند رئيس اورژانس کشور و جمعی ازمسئولان اورژانس کشور با قدردانی از خدمات اورژانس و طرح تحول سلامت به مردم ،تغيير ماهيت وگسترش خدمات و حمايت از همه اقشار مردم در مناطق دور و نزديک را از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد .

توليت آستان مقدس حضرت معصومه افزود خدمات متقابل مردم و انقلاب اسلامی باعث شد زمينه کار برای خدمت گذاران به همه مردم در سراسر کشور حتی در روستاها ومناطق مرزی ومحروم از جمله اورژانس فراهم شود .

حجت الاسلام و المسلمين سعيدی با بيان اينکه ماموران اورژانس به دليل اينکه جان انسان ها را نجات می دهند حق حيات برگردن مردم دارند افزود نگاه و کار شما بايد با اخلاص و صفا و به گونه ای باشد که همه مردم در مناطق دور و نزديک را يکسان ببينند .

حجت الاسلام و المسلمين سعيدی اطلاع رسانی به مردم  از خدمات اورژانس را لازم دانست و گفت:اين باعث قدردانی و توجه بيشتر مردم به توصيه های پزشکی و در نتيجه کاهش آسيب های جسمی می شود .

آقای کوليوند راه اندازی اورژانس هوايی با 39 بالگرد، توسعه پايگاههای روستايی وجاده ای ، خدمت رسانی به بيماران سکته های حاد قلبی و مغذی ، ارائه خدمات در ايام ومناسبت های ويژه از جمله محرم و اربعين را از ديگر خدمات اورژانس بيان کرد .

آقای کوليوند رئيس اورژانس کشور افزايش توان و ظرفيت خدمت رسانی به مردم را از اولويت های اورژانس و وزارت بهداشت اعلام کرد و گفت: طی سه سال اخير ناوگان اورژانس به 5500 آمبولانس افزايش يافت که برابر با چهار دهه گذشته است .

وی با تاکید بر اینکه در مرزها بیمارستان‌های ثابت افزایش ظرفیت‌ داده شده و بیمارستان‌های سیار نیز مستقر شده‌اند بیان کرد کرد: بیمارستان‌های سیار تمام امکانات لازم برای امدادرسانی را دارا هستند.

وی از اختصاص تعدادی آمبولانس جدید به سیستم اورژانس قم خبر داد و افزود: قم علی رغم اینکه از امکانات خوب فوریت‌های پزشکی از جمله پایگاه امداد هوایی برخوردار است اما باید بیش از پیش نسبت به تجهیز این استان توجه کرد.

انتهای پیام/ح

اطلاع رسانی به مردم از خدمات مهم اورژانس است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقرار بیمارستان های ویژه در محدوده مرزها / افزایش توان و ظرفیت خدمت رسانی به مردم از اولویت های اورژانس است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..