تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولیت توزیع لاستیک با اتحادیه لاستیک فروشان است

مسئولیت توزیع لاستیک با اتحادیه لاستیک فروشان استبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛با توجه به گلایه رئیس اتحادیه لاستیک استان قم مبنی بر این که این اتحادیه نقشی در توزیع لاستیک در  سطح استان ندارد و اظهار بی‌اطلاعی اتحادیه لاستیک استان قم از تحویل حواله لاستیک به متقاضیان موضوع را از چمالو،رئیس اداره داخلی بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان پیگیری کردیم.

وی گفت:در جلسه فرعی کارگروه تنظیم بازار ومکاتبه با اتحادیه لاستیک فروشان تعیین شد 50 درصد لاستیک سبک اتحادیه از طریق عمده فروشان تحویل خرده فروشان داده شود.

رئیس اداره داخلی بازرگانی سازمان صنعت معدن و تجارت قم در ادامه  با استناد به نامه ای که مورخ 14 مهر به اولیایی ،رئیس اتحادیه لاستیک فروشان ارسال شده است ،گفت:بر اساس بند یک و دو مصوبات جلسه تنظیم بازر مقرر گردید عاملین و نمایندگی های توزیع لاستیک 50 تا 70 درصد از لاستیک سبک و سواری خود را با هماهنگی و و نظارت اتحادیه بین خرده فروشان تحت پوشش با نصب بنر در سطح شهر توزیع نمایند،لذا با توجه به عدم اجرای مصوبات مذکور از سوی اتحادیه مجددا تاکید می گردد حسن اجرای توزیع لاستیک بین اعضاء برابر مصوبات فوق الذکر  مسئولیت آن به عهده  رئیس اتحادیه لاستیک فروشان و عواقب اجرایی نشدن مصوبات به عهده اتحادیه است.

مسئولیت توزیع لاستیک با اتحادیه لاستیک فروشان است

انتهای پیام/ش

معضل کمبود لاستیک در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولیت توزیع لاستیک با اتحادیه لاستیک فروشان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..