تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب لوایح FATF در مجلس به نوعی خود تحریمی است / راه‌حل پایان مشکلات کشور سپردن کارها به جوانان است

ساعت: 19:48 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418530

امام جمعه تبریز در دیدار دانشجویان بسیجی استان؛

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم راهکارهای حل مشکلات اقتصادی در پایان نامه های دانشجویی را از جمله مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی معرفی کرد و گفت: راه حل پایان مشکلات کشور؛ سپردن کارها به جوانان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در دیدار دانشجویان بسیجی استان، عنوان بسیج را زینت بخش بسیج دانشجویی قلمداد کرد و اظهار داشت: بسیج خود را در طول این چهل سال انقلاب بخوبی نشان داده است؛ پس همه ما به فرهنگ بسیجی نیاز داریم.

وی با بیان اینکه توطئه فرهنگی، اقتصادی و جنگ روانی در اولویت توطئه دشمنان است، گفت: رهبر انقلاب میفرماید بنده از دغدغه فرهنگی شب ها خوابم نمیبرد و این نشان دهنده اهمیت موضوع است.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: متاسفانه امروز در تهران بعضی خیابان ها هستند که بعضی از خانم ها وظیفه شان رفت وآمد در آنجاست تا مدگرایی را پیاده سازی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان ساخت: امروزه رشد اعتیاد در خانم ها بیشتر از آقایان شده و اینها همگی برنامه دشمن است.

وی نا امید کردن مردم خصوصا جوان ها را توطئه اصلی دشمن عنوان کرد و افزود: اختلاف انداختن بین برادران اهل سنت و شیعه و بین قومیت ها یکی دیگر از توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: دشمنان در بحث اقتصادی کمر همت بسته اند تا ملت ایران را به زانو بکشند اما زهی خیال باطل. بحث تحریم را مطرح میکنند؛ این بحث مختص امروز نیست و از ابتدای انقلاب تهدید تحریمی از سوی دشمنان انجام می شود.

امام جمعه تبریز افزود: یک عده کوتاه فکر، فکر می کردند اگر برجام حل شود همه مشکلات حل میشود. اگر هم رهبری اجازه نمیدادند میگفتند دیدید رهبری اجازه نداد؟

وی راهکارهای حل مشکلات اقتصادی در پایان نامه های دانشجویی را از جمله مهمترین وظایف جامعه دانشگاهی معرفی کرد و گفت: راه حل پایان مشکلات کشور؛ سپردن کارها به جوانان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به تصویب لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این لایحه بالاخره به تصویب آقایان رسیده و به شورای نگهبان ارسال شده است. آنچه مسلم است، این کنوانسیون ها در مبارزه با پولشویی در هر کشوری مطرح است و برخی ها به آن پیوسته اند.

امام جمعه تبریز افزود: این لوایح ظاهر خوب و قشنگی دارد اما به نوعی خود تحریمی است. به دست خودمان سپاه قدس را تحریم میکنیم. در برجام هم اینگونه بود، اینها(دشمنان) میخواهند قدم به قدم جلو بیاییند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: نظام اسلامی در بن بست نیست، شورای نگهبان و مجمع مصلحت نظام هم وجود دارد و اینان در مقاطع حساس از اسلام، انقلاب دفاع کرده اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب لوایح FATF در مجلس به نوعی خود تحریمی است / راه‌حل پایان مشکلات کشور سپردن کارها به جوانان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..