تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده بن 300 هزار تومانی و واقعیت 100 هزار تومانی! / مخاطبان نمایشگاه در انتظار پاسخ مدیرکل فرهنگ و ارشاد

ساعت: 19:47 منتشر شده در مورخ: 1397/07/22 شناسه خبر: 1418527

حاشیه‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز پیش از آغاز؛

حاشیه‌های نمایشگاه کتاب تبریز پیش از آغاز آن شروع شده و علی‌رغم وعده مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان حداکثر مبلغ بن خرید کتاب 100 هزار تومان می‌باشد نه 300 هزار تومان!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز طبق برنامه همه ساله، امسال نیز از 29 مهرماه آغاز به کار خواهد کرد و تا پنج روز ادامه خواهد داشت. نمایشگاهی که ویترین نشر و ادبیات استان و کشور است و بعد از نمایشگاه کتاب تهران با بیشترین استقبال مخاطبان روبرو می‌شود.

اگرچه همه ساله انتقاداتی مانند اختصاص قریب به اکثریت غرفه‌ها به کتب کمک آموزشی مطرح می‌شود اما استقبال از این غرفه‌ها نشان می‌دهد که مخاطبان بیشتری نیز طرفدار این طیف از کتب آموزشی و کمک آموزشی می‌باشند و نمی‌توان به مسئولین برگزاری نمایشگاه ایرادی وارد کرد. در کنار این مساله اما موضوعی که هیچگاه مورد توجه قرار نمی‌گیرد مبلغ بن کتابی است که در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

"بن کتاب" کمک هزینه خریدی است که همه ساله از سوی فرهنگ و ارشاد در اختیار خریداران کتاب در نمایشگاه‌ها قرار می‌گیرد اما موضوع اصلی آنجاست که به هنگام ثبت نام برای بن تخفیف کتاب مبلغی که نشان داده می‌شود بسیار کمتر از مبلغی است که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرده بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی: مبلغ بن کتاب 300، 200 و 100 هزار تومان خواهد بود

 محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست مطبوعاتی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با بیان اینکه در این دوره از نمایشگاه رقم بن حمایتی از یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان به یک میلیارد و ٨٠٠ میلیون تومان افزایش یافته است، اظهار کرد: در بن‌های صادره از سوی اداره ارشاد ٢٠ درصد تخفیف خرید اعمال خواهد شد،  ضمن اینکه ناشران هم حداقل ١٠ تا ٢٠ درصد تخفیف  را به مراجعه کنندگان ارائه خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به رقم بن مقاطع مختلف تحصیلی اشاره کرد و گفت: بن های تخفیف برای مقاطع ارشد، دکتری و حوزوی به مبلغ ٣٠٠ هزار تومان، فوق دیپلم و کارشناسی ٢٠٠ هزار تومان و دانش آموزی به مبلغ ١٠٠ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برخلاف ادعای محمدپور کسانیکه برای خرید بن کتاب نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به سایت icfi.ir مراجعه می‌کنند با بن‌های تخفیف 100 و 50 هزار تومانی مواجه می‌شوند. سال گذشته نیز چنین تخلفاتی در مبالغ بن کتاب دیده می‌شد اما جای تعجب اینجاست که علی رغم اعلام مدیر کل فرهنگ و ارشاد آذربایجان‌شرقی در نمایشگاه امسال یه جای بن خرید 300 هزار تومانی بن 100 هزار تومانی در اختیار ثبت نام کنندگان قرار خواهد گرفت!

بن 100 هزار تومانی به جای بن کتاب 300 هزار تومانی!

جای سوال اینجاست که اگر فرهنگ و ارشاد اسلامی توانسته با رایزنی بن‌های تخفیف 300 هزار تومانی را فراهم کند چرا در مراجعه به سایت icfi.ir چنین مبلغی دیده نمی‌شود و اگر نتوانسته‌اند این مبلغ بن کتاب را برای خریداران فراهم کنند چرا چنین ادعایی مطرح شده است.

دوستداران کتاب قطعا هم سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد را شنیده و هم مبلغ بن کتاب را دیده‌اند و با تناقضی روبرو شده‌اند که این کجا و آن کجا!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده بن 300 هزار تومانی و واقعیت 100 هزار تومانی! / مخاطبان نمایشگاه در انتظار پاسخ مدیرکل فرهنگ و ارشاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..