تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از لوو تا بایرن، ۴ دلیل برای تیره روزی‌های آلمان

۷۸۴۴۸۴

۴۴۰ بازدید

تیم ملی آلمان دیگر نشانی از تیم قهرمان جهان سال 2014 ندارد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

ورزش سه: آلمان با یوآخیم لوو، بدترین روزهای سالیان اخیر خود را تجربه می کند.پس از جام جهانی اسف بار روسیه که با قرار گرفتن در رتبه چهارم، برای اولین بار نتوانست راهی یک هشتم نهایی شود، مانشافت حالا در لیگ ملت های اروپا نیز در گروه سه تیمی متشکل از فرانسه و هلند، تیم سوم است و اگر نتواند در دو بازی بعدی خود پیروز شود، به دسته دوم رقابت ها سقوط خواهد کرد.

آلمان شب گذشته در زمین هلند با سه گل مغلوب شد تا ثابت شود روزهای بحرانی ژرمن ها ادامه دار است.

از لوو تا بایرن، ۴ دلیل برای تیره روزی‌های آلمان

بازیکنان و سبک بازی یکسان: لوو در جام جهانی سعی داشت تا اسکلت تیم قهرمان جهان سال 2014 را حفظ کند. نویر، بواتنگ، هوملس، هکتور، کروس و مولر در لیگ ملت های اروپا نیز بازیکنان ثابتند؛ در حالی که استعدادهایی چون دراکسلر، تراشتگن، سانه و برتراند همچنان در انتظار فرصتی برای رسیدن به ترکیب اصلی هستند.

آلمان بسیار شبیه به اسپانیای دل بوسکه بین سال های 2012 تا 2016 است. تیمی کند با حداقل خلاقیت در زمین، دینامیک پایین و بدون مهره های جانشین تاثیرگذار. سبک بازی ژرمن ها نیز دیگر برای همه قابل پیش بینی است.

ضعف مفرط خط دفاعی: دو مدافع میانی آلمان یعنی هوملس و بواتنگ مدت هاست که از فرم واقعی خود به دور هستند. این دو در بایرن مونیخ نیز روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند. آلمان برابر هلند سنگین ترین شکست دوران مربیگی لوو در مانشافت را تجربه کرد. در جام جهانی اکثر گل های دریافتی آلمان روی ضد حملات و جاماندن مدافعان کند این تیم بود.

از لوو تا بایرن، ۴ دلیل برای تیره روزی‌های آلمان

وضعیت بد بایرن: بایرن مونیخ اغلب در طول تاریخ، تاثیر مستقیمی روی کیفیت بازی های تیم ملی آلمان داشته است. اسکلت اصلی مانشافت را بازیکنان بایرن تشکیل می دهند. برابر هلند نیز 5 بایرنی در ترکیب اصلی آلمان قرار داشتند. بازیکنانی که در تیم باشگاهی خود نیز روزهای تاریکی را سپری می کنند. بایرن تیم ششم بوندسلیگاست و به شکل عجیبی همچون تیم ملی آلمان، از فقر نوآوری و شادابی رنج می برد. ترکیب ثابت بایرن نیز در سال های اخیر کمتر تغییری به خود دیده است.

کمبود مهره موثر در فاز تهاجمی: پس از خداحافظی کلوزه و ماریو گومز از بازی های ملی، آلمان حالا در خط حمله، مهاجمانی زهردار را به خود نمی بیند. امیدها روی تیمو ورنر است که در 20 بازی ملی خود زننده 8 گل بوده ولی هنوز نتوانسته در حد مهاجمان سابق مانشافت نشان دهد.

برابر هلند حتی به مارک اوث نیز میدان داده شد که او هم کار خاصی انجام نداد. اوث فصل گذشته 17 گل برای هوفن هایم زد ولی امسال برای شالکه هنوز نتوانسته گلزنی کند. آلمان برای اولین بار در طول تاریخش در سه بازی متوالی موفق به گلزنی نشده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از لوو تا بایرن، ۴ دلیل برای تیره روزی‌های آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..