تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاسوس 2 تابعیتی به 8 سال و 6 ماه حبس محکوم شد

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت قطعی توکلی به اتهام جاسوسی در راستای مقابله با پروژه نفوذ به ۸ سال و نیم حبس خبر داد

اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی؟

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در یکصد و سی و دومین نشست خبری خوده، در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در راستای مقابله با پروژه نفوذ شخصی دو تابعیتی دستگیر شده آیا برای این فرد حکمی صادر شده است یا نه و دقیقا به چه اتهامی دستگیر شده گفت: آقای توکلی حکم‌شان قطعی شده و گزارش اولیه توسط وزارت اطلاعات داده شده است.

زیر نظر قاضی این فرد به ۸ سال و ۶ ماه حبس محکوم شده و این حکم قطعی است. همچنین اموال ایشان که از این طریق تحصیل شده بود ضبط شده که شامل ۴۸ هزار دلار می‌شود. اتهام این فرد جاسوسی است و جزئیات پرونده در حکم وجود دارد. معمولا این افراد توامان برای آمریکا و اسرائیل فعالیت می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در رابطه با آخرین وضعیت پرونده شهرام جزایری و اینکه آیا صحت دارد که دلیل فرار او از کشور بدهی مالیاتی بوده است اظهار کرد: متاسفانه ایشان حرف‌های واحدی را مطرح نکرده است. بعید می‌دانم خروج غیر قانونی ایشان صرفا به دلیل بدهی مالیاتی بوده باشد زیرا این اقدام ریسک بالایی دارد و فکر نمی‌کنم ارزشی داشته باشد. افرادی هستند که یک میلیارد رشوه می‌دهند تا آزاد شوند و به همین دلیل این اقدام باورپذیر نیست.

وی افزود: این پرونده به دلیل وجود این ابهام و ابهامات دیگر و همچنین به دلیل اینکه برخی از افرادی که ایشان را تا لب مرز همراهی کرده بودند، در آن زمان از آن منطقه خارج شده بودند و جدیدا در دسترس قرار گرفته‌اند، هنوز منجر به قرار نهایی در دادسرا نشده است.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده حسین هدایتی گفت: پرونده وی با پرونده متهمان بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان است و در صحبتی که با معاون دادستان داشتم گفت که به زودی کیفرخواست صادر می‌شود و بطور کلی وی بازداشت است وکیفرخواست پرونده هنوز صادر نشده است.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال دیگر درباره نقل قول یکی از نمایندگان مجلس از او مبنی بر اعدام مفسدان اقتصادی در میدان آزادی؟ گفت: نقل قول درست نبود و تکذیب شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاسوس 2 تابعیتی به 8 سال و 6 ماه حبس محکوم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..