تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیچ اظهار نظری درباره بازپخش «مختارنامه» نداشته ام

هیچ اظهار نظری درباره بازپخش «مختارنامه» نداشته امبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها مبنی بر گلایه خالق سریال مختارنامه از بازپخش آن؛ داود میرباقری اظهارات منتسب به خود را از اساس کذب دانست.

داود میر باقری کارگردان سریال «مختارنامه» در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: وقتی فیلم یا سریالی الف. ویژه در طول سال‌ها مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد و به درخواست آنها بازپخش می‌شود، این احترام به مخاطب است و تکرار آن به اذعان مخاطبان نه تنها تکراری نیست بلکه هنوز هم جذابیت دارد.

گفتنی است؛بازپخش سریال مختارنامه از شبکه آی فیلم فارسی و عربی با استقبال گسترده مخاطبان داخلی و خارجی روبرو است.

انتهای پیام/

واکنش کارگردان سریال «مختارنامه»به بازپخش فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیچ اظهار نظری درباره بازپخش «مختارنامه» نداشته ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..