تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده استقلال دیدار با سایپا را از دست داد

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر آبی پوشان پایتخت را همراهی کند.

فرمانده شفر دیدار با سایپا را از دست دادبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال در حالی روز بیست و هفتم مهر ماه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم سایپا می‌رود که فرشید اسماعیلی فرمانده جدید وینفرد شفر به دلیل مصدومیت از ناحیه زیر شکم نمی‌تواند آبی پوشان پایتخت را همراهی کند.

طبق بررسی‌های صورت گرفته اسماعیلی از ۲ - ۳ روز دیگر به تمرینات آبی پوشان اضافه می‌شود و در صورتی که در حین تمرینات احساس درد نکند به کار تمرینی خود ادامه می‌دهد در غیر این صورت باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:حاجیلو: توهین بازیکن نفت مسجد سلیمان به مربی ما قابل پذیرش نیست زمان دیدار استقلال - سایپا در جام حذفی مشخص شد زمان بازگشت شفر به ایران مشخص شد/ بازیکن استقلال زیر تیغ مى رود؟

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده استقلال دیدار با سایپا را از دست داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..