تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی خارج از خانه صربستان مقابل رومانی

۷۸۴۴۷۳

۲۴ بازدید

مصاف خانگی تیم ملی رومانی مقابل صربستان در لیگ ملت‌های اروپا برنده نداشت.

خبرگزاری تسنیم: در هفته سوم از بازی‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا، امروز (یکشنبه) در گروه چهارم از دسته سوم این رقابت‌ها، تیم ملی صربستان در خانه رومانی به تساوی بدون گل رضایت داد.

در این بازی که گابریل تاماس در دقیقه 45 از رومانی پس از ارتکاب خطای پنالتی اخراج شد، دوسان تادیچ بهترین موقعیت گلزنی تیم میهمان را از دست داد و پنالتی‌اش را به هدر داد.

با این نتیجه در جدول چهار تیمی این گروه، صربستان 8 امتیازی شد و صدرنشین ماند. پس از آن هم تیم‌های رومانی با 6 امتیاز، مونته‌نگرو با 4 امتیاز و لیتوانی بدون امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی خارج از خانه صربستان مقابل رومانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..