تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جباری: در مورد حضور در کادرفنی صحبت کردیم

۷۸۴۴۷۲

۴۰ بازدید

هافبک سابق استقلال تایید می کند امروز برای حضور در کادرفنی با سرمربی این تیم جلسه برگزار کرده است.

ورزش سه: امروز مجتبی جباری جلسه ای با شفر در محل تمرین استقلال برگزار کرد، جلسه که به درخواست سرمربی استقلال در محل تمرین برگزار شد تا طرفین در مورد حضور در کادر فنی با هم صحبت کنند.

جباری با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: بحث حضور من در استقلال از حدود یک ماه پیش از سوی آقای شفر مطرح شد و امروز هم من به درخواست ایشان جلسه ما در محل تمرین برگزار شد تا صحبت های نهایی انجام بدهیم و به جمع بندی برسیم.

بعد از جدایی جیری ساناک از استقلال نام گزینه های مختلفی برای حضور در کادرفنی آبی ها مطرح شده است و به نظر می رسد شفر روی نام مجتبی جباری به جمع بندی نهایی رسیده است.

حلا جباری یک سال بعد از دوری از فوتبال می تواند این بار به عنوان مربی برگردد و راه سخت خود را در این حرفه و از حضور در کادرفنی استقلال آغاز کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جباری: در مورد حضور در کادرفنی صحبت کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..