تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحمتی، کی‌روش، آزمون: معادله پیچیده استقلالی‌ها!

۷۸۴۴۷۱

۲۸۲ بازدید

ایران ورزشی: استقلالی ها دست بردار سرمربی تیم ملی نیستند و به هر بهانه ای از او درباره دعوت نشدن مهدی رحمتی به دایره ملی پوشان سوال می‌کنند. اخیرا دعوت دوباره از سید حسین حسینی، دروازه بان شایسته ای که در استقلال نیمکت نشین رحمتی است، دوباره ذهن استقلالی ها را به سمت سرمربی تیم ملی و تصمیم های عجیبش برده است.

سوال این است که چرا مرد اول فوتبال ایران این قدر سفت و سخت در مقابل سید مهدی رحمتی ایستاده و او را به تیم ملی دعوت نمی‌کند اما نیمکت نشینش را به تیم ملی فرا می‌خواهند. استقلالی ها دوست دارند پرده از این راز سر به مهر برداشته شود. هوادارن و حتی پیشکسوت های این باشگاه می‌خواهند سرمربی تیم ملی شان درباره چرایی دعوت نشدن رحمتی شفاف تر برخورد کند. اما مگر می‌شود؟!

رحمتی، کی‌روش، آزمون: معادله پیچیده استقلالی‌ها!

از زمانی که سردار آزمون به تیم ملی بازگشته این پرسش در ذهن غالب استقلالی ها شکل گرفته که چرا سرمربی تیم ملی همان رفتاری که با سردار آزمون کرد را با رحمتی نکرد؟ این پرسش هم از ذهن هواداران استقلال تراویده که نمونه های بسیار آن را در صفحات مجازی می‌بینیم و هم از زبان برخی پیشکسوت های باشگاه استقلال بیرون آمده است.

پرویز مظلومی یک مثال عینی است که این سوال را مطرح کرده و بی آن که ملاحظه کاری کند از سرمربی تیم ملی پرسیده چرا همان رفتاری که با سردار آزمون شد با سید مهدی رحمتی نشد؟ رحمتی درست در زمانی که می‌توانست به سمت 100 تایی شدن در تعداد بازی های ملی گام بردارد از حضور در تیم ملی محروم شد آن هم به دلیل انتشار یک نامه خداحافظی.

البته استقلالی ها نقدی به سردار آزمون وارد نمی‌دانند. بدون شک حضور این مهاجم می‌تواند منجر به خدمات او به فوتبال ایران شود و فوتبال ایران باید از استعداد چنین بازیکنی بهره بگیرد و در سال های آتی نیز سردار باید در تیم ملی حفظ شود.

انتقادی به بازگشت شخص آزمون نیست اما نقطه مبهم ماجرا رفتار دوگانه ای است که سرمربی تیم ملی با بازیکنانش داشته است. چه طور سردار می‌تواند از مزیت بازگشت به تیم ملی برخوردار شود اما سید مهدی رحمتی نمی‌تواند؟

رحمتی دروازه بانی بود که به دلیل چند مصاحبه احساسی و اعلام رسانه ای به خداحافظی از تیم ملی برای همیشه کنار گذاشته شد در حالی که این دروازه بان هم پس از فرو نشستن خشمش در انتظار نرمشی از سوی سرمربی تیم ملی بود تا دوباره به اردوگاه ملی بازگردد و مانند قبل در خدمت تیم ملی باشد اما سرمربی تیم ملی در مواجهه با او هرگز نرم نبود و تا امروز پای حرفش ایستاده و شماره یک را به تیم ملی دعوت نمی‌کند.

یقینا رحمتی به لحاظ فنی نسبت به آن روزها قدری افت داشته است اما همین رحمتی همچنان یکی از بهترین های ایران است و اگر بگوییم همین حالا می‌تواند شانه به شانه علیرضا بیرانوند پیش برود، حرف بیهوده ای به زبان نیاورده ایم.

رحمتی شاید به لحاظ اخلاقی رفتار های گاها نسنجیده ای داشته باشد اما رفتار او آن قدر ها هم حاد و غیر قابل تحمل نیست که برای همیشه حذف شود. رحمتی همین حالا گوی سبقت را از یکی از دروازه بان های ملی در تیم باشگاهی اش ربوده است.

می‌بینیم که سید حسین حسینی دیگر دروازه بان شایسته باشگاه استقلال که مورد توجه کارلوس کی‌روش است به تیم ملی فرا خوانده می‌شود اما همین دروازه بان در استقلال نیمکت نشین سید مهدی رحمتی است. درواقع یکی از تناقض های بزرگ که میان استقلالی ها و سرمربی تیم ملی شکل گرفته از همین نقطه باشد.

این که نیمکت نشین مهدی رحمتی به تیم ملی دعوت می‌شود وهمواره مورد توجه سرمربی تیم ملی است اما دروازه بان اول باشگاه استقلال نه!

هرچند که طرح این پرسش ها چه از سوی هواداران استقلال که فضای مجازی را پر کرده اند و چه از جانب پیشکسوت هایی همچون پرویز مظلومی و حتی بهتاش فریبا دردی دوا نمی‌کند و بسیار بعید است که سرمربی تیم ملی دیگر نام سید مهدی رحمتی را در بین دروازه بان های دعوت شده به تیم ملی قرار دهد اما شاید تکرار آن قدری درون استقلالی ها را آرام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحمتی، کی‌روش، آزمون: معادله پیچیده استقلالی‌ها!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..