تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در شرایط تحریم باید کریدور صادرات تقویت شود/ تغییر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی طبیعی بود

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران جوان:

در شرایط تحریم باید کریدور صادرات تقویت شود / تغییر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی طبیعی بودبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد دانش بنیان، گفت: نسل جدیدی از کارآفرینان اکنون در حال ظهور هستند و این حوزه توسعه خوبی پیدا کرده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: اما هنوز به واقعیت اقتصاد دانش بنیان و پتانسیل نیروی عظیم انسانی توجه نشده است و باید بتوانیم در این دو موضوع پیشرفت داشته باشیم.

وی درباره تحریم‌ها، گفت: استفاده از فرصت‌ها سبب می‌شود تا در شرایطی که تحریم‌های خارجی وجود دارند، بتوانیم از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

صادرات محصولات دانش بنیان در حال توسعه است 

ستاری با بیان اینکه از ماه‌ها پیش اتفاقات خوبی در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان انجام گرفته است، گفت: همکاری با خارج از کشور و صادرات محصولات مختلف دانش بنیان از جمله بیوتکنولوژی در حال گسترش است و وجود نمایشگاه‌هایی از این دست سبب گسترش صادرات شرکت‌های دانش بنیان می‌شود.

نمایشگاه گیاهان دارویی به زودی برگزار می‌شود 

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده‌ایم و به زودی نمایشگاه گیاهان دارویی هم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور هیئت‌های تجاری بین‌المللی در نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان، اظهار کرد: 30 نفر از 7 کشور مختلف برای گسترش روابط بین‌الملل در نمایشگاه دانش بنیان شرکت کرده‌اند و باید در شرایط تحریم بتوانیم روی صادرات کار کنیم تا کریدور صادراتی فعال شود.

ستاری درباره تغییر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، گفت: این تغییر طبیعی بود، سلطانی حدود 5 سال بر مسند ریاست قرار داشته و حال تغییر کرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در شرایط تحریم باید کریدور صادرات تقویت شود/ تغییر رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی طبیعی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..