تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقتنامه بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات امضا شد

موافقتنامه بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات امضا شدبه‌گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛موافقتنامه میان معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات امضا شد.

بخشنامه ۶۸۲ فنی، موضوع موافقت‌نامه میان این معاونت و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات که در اردیبهشت‌ماه ۹۷ مورد موافقت طرفین قرار گرفت برای آگاهی اصحاب رسانه منتشر کرد.

مطابق بند ۱ بخشنامه مذکور، مشمولان این بخشنامه آن دسته از فعالان حوزه رسانه فاقد رابطه مزدبگیری هستند که دارای تائیدیه از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و تحت پوشش مقررات حمایتی خاصی قرار نداشته باشند. سایر کارکنان که رابطه استخدامی و مزدبگیری با کارگاه‌های ذیربط دارند، مشمول بند الف ماده ۴ قانون تامین اجتماعی بوده و کارفرمایان مکلف هستند مطابق مواد ۲۸، ۳۶ و ۳۶ قانون تامین اجتماعی نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه آنها اقدام کنند.

در بند ۲ این بخشنامه تصریح شده است: در صورتی‌که متقاضی دارای سابقه پرداخت حق بیمه قابل قبول نزد سازمان تامین اجتماعی باشد، معادل مدت سابقه پرداخت حق بیمه قبلی جهت ورود به دایره شمول، به سقف سنی مجاز (۵۰ سال) وی اضافه، و در صورت احراز شرایط، به‌عنوان مشمول پذیرفته می‌شود.

متن کامل این بخشنامه در ۱۹ بند اینجا قابل دریافت و مشاهده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقتنامه بیمه فعالان حوزه رسانه و مطبوعات امضا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..