تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«برادر جان» برای شبکه یک سیما تولید می‌شود

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید نعمت الله که این روز‌ها سریال «خواب زده» به قلم او در شبکه نمایش خانگی در حال پیش تولید است، اخیراً نگارش سریال جدیدی را شروع کرده که تولید آن از دی ماه آغاز خواهد شد.

«برادر جان» قرار است ماه رمضان سال آینده در ۳۰ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای به روی آنتن شبکه یک سیما برود و در حال حاضر در مرحله نگارش فیلمنامه است.

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» است و در خلاصه داستان آن آمده است؛ «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دینهای او را ادا کند.»

مجری طرح این مجموعه تلویزیونی موسسه فرهنگی هنری وصف صبا است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««برادر جان» برای شبکه یک سیما تولید می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..