تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس سلفی اولین طلبه شهید مدافع حرم در جوار شهدای گمنام

عکس سلفی اولین طلبه شهیدمدافع حرم در جوار شهدای گمنامبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهدای مدافع حرم در زندگی خود همواره از اهل بیت علیه السلام و بزرگان دین الگو می‌گرفتند و راهی که به عنوان راه زندگی‌شان انتخاب کردند، راهی است که به تأسی از یاران شهید خود که محب اهل بیت بودند برگزیدند.

همه مدافعان حرم در زندگی دنیوی خود، راهی را انتخاب کردند که پیش از آن‌ها توسط شهدای کربلا و  شهدای دفاع مقدس انتخاب شده بود و در اصل به سرور و سالار شهیدان اقتدا کردند.

شهید سعید بیاضی زاده نخستین روحانی شهید در میان مدافعان حرم است که با لباس روحانیت به جنگ با تکفیری‌ها و داعشیان اعزام شد و در نهایت با خلوص نیتی که راه خود را انتخاب کرده بود، فیض عظیم شهادت دست پیدا کرد.

شهید مدافع حرم بیاضی زاده در پنجم تیر ماه سال 1374 در کرمان به دنیا آمده بود و پس از شروع تحصیل و پایان دوره راهنمایی  آزمون‎های حوزه علمیه قم را با موفقیت و نمرات خوب پشت سر گذاشت. به گفته پدر این شهید مدافع حرم، شهید بیاضی زاده تازه دوره آموزشی خارج فقه را آغاز کرده بود که در جبهه‌های جنگ با داعشیان به شهادت رسید.

شهید بیاضی زاده به شهدا ارادت خاصی داشت و شهادت بزرگترین آرزوی او بود و سرانجام در 22 مهر ماه سال 95 به صورت داوطلبانه به صفوف مدافع حرم حضرت زینب (س)در سوریه پیوست و یازدهم محرم همان سال، توسط تکفیری‌ها در راه هدف والایی که انتخاب کرده بود، به شهادت رسید.

عکس سلفی شهید مدافع حرم سعید بیاضی زاده را که قبل از شهادت در گلزار شهدا در کنار مزار شهدای گمنام گرفته است را در ادامه مشاهده کنید.

عکس سلفی اولین طلبه شهیدمدافع حرم در جوار شهدای گمنام

در ادامه ویدئویی از آخرین خداحافظی شهید مدافع حرم سعید بیاضی زاده را مشاهده می کنید:

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس سلفی اولین طلبه شهید مدافع حرم در جوار شهدای گمنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..